Lidmaatschap & donaties

Als je Van Hall heet, of je moeder Van Hall heet(te), ben je automatisch lid van de Van Hall Stichting. De jaarlijkse contributie is vastgesteld op 20 euro per gezinslid.

De doelstellingen van de familiestichting kunnen alleen uitgevoerd worden wanneer iedereen in de familie hier zijn steentje aan bijdraagt. Veel gebeurt er door vrijwilligers maar niet alles kan zonder geld worden uitgevoerd. Denk bijvoorbeeld aan de 3-jaarlijkse van Hall-feesten waar we dan geen bijdrage voor hoeven vragen. Het bestuur rekent dan ook op uw jaarlijkse bijdrage.

Voor de continuïteit willen we u vragen uw bijdrage via een automatische incasso jaarlijks te laten storten.

Eenmalige contributiegelden en extra donaties kun je ook overmaken op bankrekeningnummer NL97ABNA0253816289 t.n.v. 'Van Hall Stichting' te Utrecht of middels een eenvoudige online betaling via onderstaande knop.

Mocht je vragen hebben over doneren of nalaten, neem dan contact op met de Penningmeester Anne M. van Hall (amvanhall@gmail.com).

Voor uw bijdrage willen wij u bij voorbaat bedanken.